Pagina's

zondag 3 februari 2013

Review: Sleek Face Form - Fair


Contouring, je gezicht vorm geven. Wanneer ik geen zin heb in veel make-up, gaat er toch altijd nog even snel een beetje bronzer en blush overheen, soms ook wat highlighter. Gewoon, om mijn gezicht wat leven te geven, wat kleur. En op de dag zelf soms ook nog even een likje, om het geheel wat bij te werken. Maar hoe onhandig is het, om in mijn tas, die al volgestouwd zit met allemaal zooi, drie verschillende producten voor het gezicht mee te sjouwen. Voor mij heeft Sleek, hét budgetmerk uit Engeland, een ideale oplossing. Namelijk het Sleek Face Form palette!




Dit palette bestaat uit contouring poeder, een highlighter en een blush. Ook zit er in het palette een grote spiegel, ideaal voor onderweg dus!






Ik heb zelf de kleur Fair, de lichtste kleur. Ondanks mijn licht getinte huid, passen de kleuren goed bij mij. De bronzer gebruik ik om mijn gezicht vorm te geven en doordat ik de lichtste kleur heb, kan ik dit goed opbouwen. Samen met de blush (de populaire blush Rose Gold!) en de highlighter kan ik mijn gezicht perfect shapen. 





Zoals je ziet is het pigment echt heel erg goed. De bronzer lijkt hier wel heel erg oranje, maar in het echt valt dat reuze mee. Ook is deze iets minder gepigmenteerd dan de highlighter en de blush, wat ervoor zorgt dat je het goed kan opbouwen. De highlighter is prachtig en geeft een mooie glans aan het gezicht. En de blush, ja de super gepigmenteerde blush, daar moet je echt mee oppassen. Het kan heel snel clownesk worden, maar oh.. wat is hij mooi. Een soort koraaltint met mooie gouden shimmers, de naam Rose Gold is dan ook goed te begrijpen.

Alle drie de kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn van goede kwaliteit. Ik ben er echt super blij mee; mooie kleuren, goede kwaliteit, handzaam en goedkoop! Het palette is ongeveer €13,-, wat uitkomt op zo'n €4,- per product. Helaas is het palette niet al te goed verkrijgbaar, maar gelukkig wel te bestellen op internet. Bijvoorbeeld op Alicejo.com of de shop van Misslipgloss.


Liefs,

Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten