Pagina's

dinsdag 5 februari 2013

Review: Catrice 240 Hey Nude en 250 Matt About Pink

Lippenstiften, ik hou ervan. Mijn standaard look is toch een winged eyeliner met elke keer een ander kleurtje lippenstift. Nude of een felle kleur, ik vind het allemaal geweldig. Als ik kijk in mijn bakje met lipproducten, zie je denk ik ongeveer voor 80% Catrice lipsticks. Ze zijn gewoon zo fijn: hippe kleuren, goede kwaliteit en lekker goedkoop. Tegenwoordig keek ik bij Catrice niet echt meer bij het schap met de lipsticks, puur omdat ik de leuke nu wel ongeveer heb. Maar gelukkig voor mij, zijn er weer een aantal nieuwe lipsticks bijgekomen en daar moest ik natuurlijk wel even een kijkje bij nemen!




Ik heb de lippensticks 240 Hey Nude en 250 Matt About Pink. Zo op het eerste gezicht een mooie nude kleur en een lekker fel roze kleur. Je kan er nooit genoeg van hebben, right?



240 Hey Nude lijkt op de hand minder nude dan in de lipstick. Het is meer een koele nude roze/blauwe tint (lekker duidelijk hè). Hij is gelukkig niet super licht, waardoor je niet snel een barbie wordt. Verder is hij mooi glanzend en creamy. Ik heb van mezelf redelijk gepigmenteerde lippen en zoals je kunt zien, dekt Hey Nude goed!

Op de lippen

Full face


250 Matt About Pink daarentegen is een fel koraalroze kleur. Als swatch valt hij iets meer roze uit. Het is een mooie matte lippenstift, die toch hydrateert en de lippen niet uitdroogt. 

Op de lippen

Full Face

Deze nieuwe lipsticks zijn weer een goede aanwinst voor mijn Catrice lipstick collectie. Het zijn mooie, trendy kleuren die goed dekken en lekker aanvoelen op de lippen. Ik ben weer blij met mijn lippenstiftjes!


Je kan beiden lipsticks voor €3,99 kopen bij Catrice verkooppunten, o.a. het Kruidvat en de Trekpleister.


Liefs,

Sanne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten